100.000 de euro pentru planul de promovare a Bucureştiului ca destinaţie turistică

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

100.000 de euro pentru planul de promovare a Bucureştiului ca destinaţie turistică

MDRT a semnat, la începutul lunii, cu consorţiul Detente Consultants SAS/Detente Consultants contractul pentru realizarea planului de marketing strategic şi operaţional pentru Bucureşti în domeniul turismului, în valoare de circa 100.000 euro, a anunţat, marţi, Ministerul Turismului.

"MDRT va pune la dispoziţia consorţiului Masterplanul naţional pemtru turism 2007-2026, rezultatele cercetărilor şi rapoartelor efectuate pentru realizarea brandului naţional de turism şi alte informaţii necesare fundamentării planului de marketing. El va lua în considerare liniile strategice menţionate în masterplanul de turism şi va stabili obiectivele, strategiile şi tacticile de marketing de urmat în diferite pieţe-sursă, în vederea creşterii în mod substanţial a numărului de sosiri de turişti în Bucuresti", potrivit reprezentanţilor Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
Contractul se va derula pe o perioadă de nouă săpămâni, consorţiul urmând să realizeze un plan strategic de poziţionare, portofoliul de produse, publicul ţintă, pieţele geografice, distribuţia şi modul de comunicare, dar şi un plan operaţional pentru produsele turistice cele mai importante oferite de Capitala ca destinaţie turistică.

De asemenea, va fi realizat un operaţional integrat. Planurile vor specifica modul de implementare a programelor, vor include manuale detaliate de execuţie şi vor descrie structura.

Consorţiul a fost selectat pentru realizarea planului de marketing al municipiului Bucureşti în urma unei proceduri de achiziţie publică, în cadrul căreia Detente Consultants SAS/Detente Consultants SRL a fost singurul ofertant. Valoarea contractului este de 101.952 euro, inclusiv TVA.

Finanţarea este asigurată din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional, pentru crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea noului brand naţional de turism.
Pentru a cauta cazare in Bucuresti, accesati aceasta sectiune a site-ului nostru.

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri 100.000 de euro pentru planul de promovare a Bucureştiului ca destinaţie turistică