Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc

 

Asociația Litoral - Delta Dunării își propune să atragă mai mulți turiști pe litoralul românesc prin participarea la târgurile de turism naționale și internaționale din anul 2015. În acest sens, Asociația promovează săptămâna aceasta stațiunea Mamaia la târgul internațional de turism din Israel IMTM.

“Chiar în acest moment delegația Mamaia face senzație în standul României la IMTM Tel Aviv! Prezența noastră este cea mai apreciată în întreg târgul. Promovăm Mamaia în ținute tradiționale și stilul Mamaia! Continuăm astfel să promovăm cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracțiile pentru toate vârstele, petrecerile și distractia în cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile, sporturile nautice și extreme și cea mai mare distracție. De la târg nu lipsesc broșurile de promovare a stațiunii, în limba ebraică, și filmul oficial. Astfel, Mamaia este promovată în mod tipic la Tel Aviv, în perioada 10-12 februarie, în ținute care ne duc cu gândul la vacanțe exotice pe Litoralul Românesc”, se arată într-un comunicat al Asociației.

Președintele Asociației Litoral Delta Dunării, Corina Martin a declarat că susține eforturile Tour Operatorului israelian Meshek Wings de a aduce turiști israelieni pe litoralul românesc. “Susținem eforturile Tour Operatorului Israelian Meshek Wings, care a lansat anul trecut un zbor charter Tel Aviv-Constanța, care a adus 1500 de turiști israelieni. Pentru această vară, Meshek Wings a contractat deja 2 zboruri pe săptămână, începând din 5 iulie, ceea ce va dubla numărul turiștilor israelieni la peste 3000! Considerăm Israelul o piață strategică pentru noi în acest moment și susținem campanii de promovare a stațiunii Mamaia și Eforie pentru ca vânzările pe aceste 2 zboruri charter pe săptămână să aibă un grad maxim de umplere. Am realizat broșuri de promovare a stațiunii Mamaia și broșuri de prezentare a Cluburilor din Mamaia, în limba ebraică, special pentru acest târg și pentru promovarea pe piața de turiști din Israel. Contribuim astfel la o promovare eficientă a litoralului și Deltei pe piețele externe”, a declarat Corina Martin.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.horeca.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Home